A variantı
A) Şifahi metodlar, illüstrasiya, demonstrasiya, labarator məşğələlər, kitab üzərində iş
B) Vaxt, təşkilati təsir, tədris materialı
C) Müəllimin şərhi, müəllimin ustalığı, müəllimin peşəkarlığı
D) Öyrətmək, inkişaf edirmək, tərbiyə etmək
E) Test, eksperiment, vaxt, tədris materialı
2.
Təlim prosesində qarşıya qoyulmuş təhsil, tərbiyə və inkişaf vəzifələrinin həllinə yönələn, təlimin qanunauyğunluqlarından irəli gələn prinsiplərlə şərtlənən, müəllim və şagirdlərin fəaliyyətinin dialektik vəhdətini təmin edən qaydalar sisteminə (təlim sisteminin komponentinə) ……………. deyilir.
A) Pedaqoji proses
B) Təlimin metodu
C) Təlimin prinsipi
D) Təlimin amili
E) Təlimin forması
3.
Təlim prosesinə metodik yanaşmanın hansı növləri var?
1. Passiv təlim
2. Yeni bilik verən təlim
3. Müasir fəal təlim
4. Kombinə edilmiş təlim
5. İnteraktiv təlim
A) 2, 4
B) 1, 2, 3, 4, 5
C) 2, 4, 5
D) 1, 3, 5
E) 3, 4 . 5
4.
Müəllimin başlıca vəzifəsi şagirdlərə yardımçı olmaqdan, təlim prosesində şagirdlərin fəaliyyətini əlaqələndirib onlara yaradıcı axtarışa həvəs yaratmaqdan, axtarıb araşdırmağı, nəyi harada öyrənməyi öyrətməkdən ibarətdir. Burada biliyin əasas qrup və cütlərlə iş formalarından müntəzəm şəkildə istifadə etməklə axtarılıb tapılması ön plana çəkilir. Qeyd olunmuş fikir hansı metodik yanaşmaya aiddir?
A) Passiv
B) Müasir fəal təlim
C) İnteraktiv təlim
D) Yeni bilik verən təlim
E) Kombinə edilmiş təlim
5.
Təlim prosesinin xarakterik əlamətlərinə aid olmayanı seçin:
A) İki tərəfli xarakter
B) Müəllimin və şagirdlərin birgə fəaliyyəti
C) Müəllim tərəfindən rəhbərlik
D) Prosesin planauyğun təşkili və idarəolunması
E) Öyrədici xarakterlə məhdudlaşması
6.
Pedaqoji texnologiyada müəllimin fəaliyyətinin funksional komponentlərini düzgün müəyyənləşdirin:
1. Qnostik (idraki) komponent
2. Layihələşdirici komponent
3. Təşkilatçılıq komponenti
4. Kommunikativ (ünsiyyət) komponent
a. Təlim, təhsil-tərbiyənin məqsədləri, tədris etdiyi fənnin məzmunu barədə biliklər, şagirdləri öyrənmək, təlim prinsiplərini və texnologiyalarını öyrənmək, öyrədici və tərbiyəedici məşğələlər keçirmək
b. Şagirdlərlə qarşılıqlı ünsiyyət prosesi zamanı fəaliyyət üçün əməliyyatlar komplektini özündə birləşdirir
c. Məşğələləri hazırlamaq və keçirmək üçün əməliyyatlar komplektini nəzərdə tutur
d. Uzaq məqsədləri (pespektivləri), əməliyyatları, vasitələri özündə birləşdirir, layihələşdirmə cinsi fərqlər nəzərə almaqla həyata keçirilməlidir
A) 1-a, 2-c, 3-b, 4-d
B) 1-b, 2-d, 3-a, 4-c
C) 1-a, 2-d, 3-c, 4-b
D) 1-b, 2-c, 3-d, 4-a
E) 1-c, 2-d, 3-a, 4-b
7.
Müəllimin təlim texnologiyalarını təşkil edən əməliyyatlar ardıcıllığını müəyyən edin.
1. Təlimin və təhsil-tərbiyənin məqsədlərini layihələşdirmək üçün əməliyyatlar
2. Bilikləri şagirdlərə öyrətmək üçün əməliyyatlar
3. Bilikləri toplamaq üçün (əldə etmək) əməliyyatlar
4. Təlim və təhsil-tərbiyə prosesini təşkil etmək üçün əməliyyatlar
A) 1, 3, 2, 4
B) 2, 4, 1, 3
C) 3, 1, 2, 4
D) 2, 3, 1, 4
E) 3, 1, 4, 2
8.
Uyğunlaşdırın.
1. Təlim texnologiyası
2. Tərbiyə texnologiyası
3. İnkişaf texnologiyası
4. Diaqnostika texnologiyası
a. pedaqoqların və ya psixoloqların uşağın məktəbə hazırlığını diaqnostlaşdırmasıdır
b. nisbi, sabit və müntəzəm olaraq ümumiləşən münasibətlərin, məqsədyönlü formalaşdırılması üçün əməliyyatlar komplekti başa düşülür
c. əqli bacarıqların formalaşdırılması, insan psixikasında hər hansı əməliyyatların çoxalması nəzərdə tutulur
d. bilik, bacarıq və vərdişləri formalaşdırmaq üçün əməliyyatlar komplekti başa düşülür
A) 1-d, 2-b, 3-c, 4-a
B) 1-c, 2-b, 3-d, 4-a
C) 1-d, 2-c, 3-a, 4-b
D) 1-a, 2-d, 3-c, 4-b
E) 1-b, 2-d, 3-c, 4-a
9.
Təlimin texnologiyalarının prinsiplərini müəyyən edin:
1. tərbiyəedici təlim prinsipi
2. inandırma prinsipi
3. elmilik prinsipi
4. inkişafetdirici prinsip
5. fərdi yanaşma prinsipi
6. bütün şagirdlərlə əks əlaqə prinsipi
A) 1, 4, 6
B) 1, 3, 5
C) 2, 5, 6
D) 2, 4, 5
E) 3, 5, 6
10.
Təlimin prinsiplərini seçin
1. müvafiqlik prinsipi
2. hörmət və tələbkarlıq prinsipi
3. elmilik prinsipi
4. nikbinlik prinsipi
5. əyanilik prinsipi
A) 2; 3; 4
B) 1; 2; 3
C) 1; 2; 4
D) 1; 3; 5
E) 3; 4; 5
11.
Təlimin şagirdlərin fakt və hadisələrin müşahidəsinə əsaslanan metodu.
A) Çalışmalar və beyin həmləsi
B) Müəllimin şərhi, kitab üzərində iş
C) Müsahibə və diskussiya
D) İllüstrasiya və demonstrasiya
E) Praktik işlər, nümunə
12.
Pedaqoji tədqiqatların komponentləri ardıcıllığı.
A) tətbiqi, metodları, vəzifələri, predmeti
B) idrak nəzəriyyəsi, aktuallığı, metodları
C) yeniliyi, texnologiyası, obyekti, tətbiqi
D) texnologiyası, vasitələri, predmeti, aktuallığı
E) predmeti, vəzifələri, metodları, texnologiyası
13.
Təlimin şagirdlərin fakt və hadisələrin müşahidəsinə əsaslanan metodu.
A) Çalışmalar və beyin həmləsi
B) Müəllimin şərhi, kitab üzərində iş
C) Müsahibə və diskussiya
D) İllüstrasiya və demonstrasiya
E) Praktik işlər, nümunə
14.
Təhsil və tərbiyə texnologiyalarında iştirak edən komponentlər hansılardır?
A) Üsul, vasitə, fəaliyyət, məqsəd, nəticə, maraq
B) Qiymətləndirmə, məqsəd, fəaliyyət, nəticə, yekun
C) Məzmun, məqsəd, səbəb, prinsip, fəaliyyət
D) Məqsəd, vəzifə, məzmun, metod, vasitə, forma
E) Müəllim, şagird
15.
Pedaqoji prosesin təkmilləşməsi yolları hansılardır?
A) İnduktiv, deduktiv
B) Öyrədici, inkişafetdirici
C) İntensiv, ekstensiv
D) Diferensiallıq, demokratiklik
E) İnteraktivlik, əks-əlaqə
16.
Təhsilin tərifini müəyyən edin:
A) Yaşlı nəslin əldə etdiyi bilik, bacarıq və təcrübə- nin məqsədyönlü, planlı, mütəşəkkil şəkildə gənc nəslə aşılanmasıdır.
B) Təlim-tərbiyə prosesində öyrədənlərin müxtəlif pedaqoji üsul və vasitələrdən istifadə etməklə öyrənənlərin təlim və tərbiyəsinin pedaqoji əsaslar üzərində təşkilidir.
C) Elm və məlumat əldə etmə, müntəzəm surətdə oxuyub-öyrənmək sayəsində əldə edilmiş bilik, bacarıq və təcrübənin məcmusudur.
D) Davranışın istənilən şəklə salınması üçün məqsədyönlü, planlı, ardıcıl və fasiləsiz aparılan pedaqoji işdir.
E) İnsan cəmiyyətinin yarandığı ilk dövrlərdən meydana gəlmiş, şəхsiyyətin fоrmalaşması, inkişafı, davranışı prоsesidir.
17.
Uyğunlaşdırın:
1. Təlim
2. Tərbiyə
3. Təhsil
a. Davranışın istənilən şəklə salınması üçün məqsədyönlü, planlı, ardıcıl və fasiləsiz aparılan pedaqoji işdir.
b. Öyrədənlə öyrənənlər arasında qarşılıqlı fəaliyyətə əsaslanan pedaqoji proses olaraq, öyrədən şəxsin öyrənənlərdə şüurun, intellektual səviyyənin, mənəvi, əxlaqi və psixoloji keyfiyyətlərin inkişafına, bilik, bacarıq və vərdişlərin mənimsənilməsinə istiqamət verir, əlverişli şərait və imkan yaradır.
c. Cəmiyyətin və dövlətin mənafeyi naminə şəxsiyyətin intellektual və emosional sferalarının inkişaf etdirilməsi və həyata hazırlanması məqsədi ilə sistemləşdirilmiş bilik, bacarıq, təcrübə və vərdişlərin mənimsənilməsi prosesi və onun nəticəsidir.
A) 1-b, 2-a, 3-c
B) 1-a, 2-c, 3-b
C) 1-a, 2-b, 3-c
D) 1-c, 2-b, 3-a
E) 1-c, 2-a, 3-c
18.
Uyğunlaşdırın.
1. Təlim
2. Tərbiyə
3. Təhsil
a. İnsanı müxtəlif ictimai-faydalı fəaliyyət üçün zəruri olan bilik, bacarıq və vərdişlərlə silahlandırmaq prosesi olmaqla yanaşı insanda özünün psixi proseslərini idarə etmək, məqsədi naminə öz fəaliyyətini nizamlamaq və təcrübə seçmək, bunları istiqamətləndirmək bacarığının təşəkkülünə də bilavasitə kömək edir.
b. cəmiyyətin və dövlətin mənafeyi naminə şəxsiyyətin intellektual və emosional sferalarını inkişaf etdirmək, onu həyata hazırlamaq məqsədi ilə müasir standartlara uyğun olaraq müəyyənləşdirilmiş məzmunun tədris müəssisələrində və özünütəhsil yolu ilə mənimsənilmə səviyyəsinin qəbul olunmuş meyarlarla yoxlanılan, qiymətləndirilən və hüquqi sənədlərdə təsbit olunan nəticəsidir
c. İnsanın təbiətində olan xasiyyətləri və davranışları, eləcə də həyatı boyu qazandığı keyfiyyətləri və xasiyyətləri yaratmaq, səciyyələndirməkdir.
A) 1-b, 2-a, 3-c
B) 1-a, 2-c, 3-b
C) 1-a, 2-b, 3-c
D) 1-c, 2-b, 3-a
E) 1-c, 2-a, 3-c
19.
Uyğunlaşdırın:
1. Təlim
2. Tərbiyə
3. Təhsil
a. Müəllimin rəhbərliyi altında şagirdlərin həyata hazırlanmasını sürətləndirmək məqsədilə onların bilik, bacarıq və vərdişlərini daha səmərəli təmin etməyə istiqamətləndirən elə pedaqoji prosesdir ki, burada şagirdlərin imkanlarına uyğun inkişaf dərəcəsində əqli, əxlaqi, psixi və əməli fəaliyyətə cəlbolunma aktları qanunauyğun şəkildə vəhdət halında həyata keçirilir.
b. Yaşlı nəslin əldə etdiyi bilik, bacarıq və təcrübə- nin məqsədyönlü, planlı, mütəşəkkil şəkildə gənc nəslə aşılanmasıdır
c. Təlim və tərbiyənin nəticəsində təhsil meydana gəlir.
A) 1-b, 2-a, 3-c
B) 1-a, 2-c, 3-b
C) 1-a, 2-b, 3-c
D) 1-c, 2-b, 3-a
E) 1-c, 2-a, 3-c
20.
Uyğunlaşdırın:
1. Təlim2. Tərbiyə3. Təhsil
a. Müəyyən tədris müəssisələrində və ya müstəqil yolla həyata keçirilən sistemli, planlı təlim və tərbiyə nəticəsində insanın bilik, bacarıq və vərdişlərə, müəyyən əxlaqi təcrübəyə, mənəvi keyfiyyətlərə yiyəlnəməsidir.
b. İnsan cəmiyyətinin yarandığı ilk dövrlərdən meydana gəlmiş, şəхsiyyətin fоrmalaşması, inkişafı, davranışı prоsesidir.
c. Müəllim və şagirdlərin müəyyən quruluşa malik olan elə birgə fəaliyyətidir ki, bilik, bacarıq və vərdişlər sistemi, təlimin forma, növ və metodları, didaktik, əyani və texniki vəsaitdən ibarət komponentlərindən istifadə edərək şagirdlərin təhsil, tərbiyə və inkişaflarını təmin etməyə yönəldilir.
A) 1-b, 2-a, 3-c
B) 1-a, 2-c, 3-b
C) 1-a, 2-b, 3-c
D) 1-c, 2-b, 3-a
E) 1-c, 2-a, 3-c
21.
Təhsilin əsas məqsədlərinə aid olmayanı seçin:
A) Özünün maraqlarına və cəmiyyətin tələbinə uyğun olaraq yaradıcı potensialından istifadə etmək bacarığının inkişaf etdirilməsi
B) Təhsilin bütün istiqamətlərinin yeniləşdirilməsi dünyanın elmi surətdə anlaşılması
C) İnsanın bütün həyatı boyu fasiləsiz təhsili
D) Yüksək ixtisaslı mütəxəssis kadrlarının hazırlığının təmin edilməsi, peşə mobilliyi
E) Vətəndaşların fərqli şərtlər əsasında təhsil almasına imkan yaratmaq
22.
Təhsil sahəsində dövlət siyasətinin əsas prinsipləri və onların məzmunları arasındakı uyğunluğu tapın.
1. səmərəlilik
2. liberallaşma
3. inteqrasiya
a. təhsilin mövcud standartlara, normalara, sosial-iqtisadi tələblərə, şəxsiyyətin, cəmiyyətin və dövlətin maraqlarına uyğunluğu
b. təhsil sahəsinin və təhsil fəaliyyətinin açıqlığının genişləndirilməsi
c. təhsilin və elmi yaradıcılığın daim inkişaf edən faydalı və son nəticəyə istiqamətlənən müasir metodlarla təşkili
d. seçilən sahə üzrə elmi bilikləri mənimsəmə qabiliyyəti
e. milli təhsil sisteminin dünya təhsil sisteminə səmərəli formada qoşulması, uyğunlaşması və qovuşması əsasında inkişafı
A) 1-d; 2-e; 3-a
B) 1-b; 2-c; 3-d
C) 1-c; 2-b; 3-e
D) 1-e; 2-c; 3-d
E) 1-a; 2-b; 3-c
1. humanistlik
2. demokratiklik
3. müyəssərlik
4. bərabərlik
5. millilik və dünyəvilik
6. peşəkarlıq
7. azadlıq
8. keyfiyyətlilik
A) 4, 3, 5, 7, 8
B) 2, 3, 4, 5, 8
C) 1, 4, 5, 6, 7
D) 1, 2, 4, 5, 8
E) 1, 4, 6, 7, 8
24.
Keyfiyyətlilik – prinsipinin məzmunu hansında düzgün göstərilmişdir?
A) milli və ümumbəşəri dəyərlərin qorunması və onların dialektik vəhdətinin təmin edilməsi əsasında dünyəvi təhsil sisteminin yaradılması və inkişaf etdirilməsi
B) təhsil sahəsində əldə olunmuş bilik və təcrübənin ardıcıl olaraq növbəti nəslə(dövrə) ötürülməsi
C) təhsilin mövcud standartlara, normalar, sosial iqtisadi tələblərə, şəxsiyyətin, cəmiyyətin və dövlətin maraqlarına uyğunluğu
D) bütün vətəndaşların bərabər şərtlər əsasında təhsil almasına imkanlar yaradılması və təhsil hüququnun təmin olunması
E) milli təhsil sisteminin dünya təhsil sisteminə səmərəli formada qoşulması, uyğunlaşması və qovuşması əsasında inkişafı
25.
Hansılar Azərbaycan Respublikasında təhsil formalarıdır?
1. formal
2. qeyri-formal
3. əyani
4. qiyabi
5. informal
6. distant
A) 3, 4, 5
B) 2, 4, 6
C) 4, 5, 6
D) 1, 2, 5
A) Şifahi metodlar, illüstrasiya, demonstrasiya, labarator məşğələlər, kitab üzərində iş
B) Vaxt, təşkilati təsir, tədris materialı
C) Müəllimin şərhi, müəllimin ustalığı, müəllimin peşəkarlığı
D) Öyrətmək, inkişaf edirmək, tərbiyə etmək
E) Test, eksperiment, vaxt, tədris materialı
2.
Təlim prosesində qarşıya qoyulmuş təhsil, tərbiyə və inkişaf vəzifələrinin həllinə yönələn, təlimin qanunauyğunluqlarından irəli gələn prinsiplərlə şərtlənən, müəllim və şagirdlərin fəaliyyətinin dialektik vəhdətini təmin edən qaydalar sisteminə (təlim sisteminin komponentinə) ……………. deyilir.
A) Pedaqoji proses
B) Təlimin metodu
C) Təlimin prinsipi
D) Təlimin amili
E) Təlimin forması
3.
Təlim prosesinə metodik yanaşmanın hansı növləri var?
1. Passiv təlim
2. Yeni bilik verən təlim
3. Müasir fəal təlim
4. Kombinə edilmiş təlim
5. İnteraktiv təlim
A) 2, 4
B) 1, 2, 3, 4, 5
C) 2, 4, 5
D) 1, 3, 5
E) 3, 4 . 5
4.
Müəllimin başlıca vəzifəsi şagirdlərə yardımçı olmaqdan, təlim prosesində şagirdlərin fəaliyyətini əlaqələndirib onlara yaradıcı axtarışa həvəs yaratmaqdan, axtarıb araşdırmağı, nəyi harada öyrənməyi öyrətməkdən ibarətdir. Burada biliyin əasas qrup və cütlərlə iş formalarından müntəzəm şəkildə istifadə etməklə axtarılıb tapılması ön plana çəkilir. Qeyd olunmuş fikir hansı metodik yanaşmaya aiddir?
A) Passiv
B) Müasir fəal təlim
C) İnteraktiv təlim
D) Yeni bilik verən təlim
E) Kombinə edilmiş təlim
5.
Təlim prosesinin xarakterik əlamətlərinə aid olmayanı seçin:
A) İki tərəfli xarakter
B) Müəllimin və şagirdlərin birgə fəaliyyəti
C) Müəllim tərəfindən rəhbərlik
D) Prosesin planauyğun təşkili və idarəolunması
E) Öyrədici xarakterlə məhdudlaşması
6.
Pedaqoji texnologiyada müəllimin fəaliyyətinin funksional komponentlərini düzgün müəyyənləşdirin:
1. Qnostik (idraki) komponent
2. Layihələşdirici komponent
3. Təşkilatçılıq komponenti
4. Kommunikativ (ünsiyyət) komponent
a. Təlim, təhsil-tərbiyənin məqsədləri, tədris etdiyi fənnin məzmunu barədə biliklər, şagirdləri öyrənmək, təlim prinsiplərini və texnologiyalarını öyrənmək, öyrədici və tərbiyəedici məşğələlər keçirmək
b. Şagirdlərlə qarşılıqlı ünsiyyət prosesi zamanı fəaliyyət üçün əməliyyatlar komplektini özündə birləşdirir
c. Məşğələləri hazırlamaq və keçirmək üçün əməliyyatlar komplektini nəzərdə tutur
d. Uzaq məqsədləri (pespektivləri), əməliyyatları, vasitələri özündə birləşdirir, layihələşdirmə cinsi fərqlər nəzərə almaqla həyata keçirilməlidir
A) 1-a, 2-c, 3-b, 4-d
B) 1-b, 2-d, 3-a, 4-c
C) 1-a, 2-d, 3-c, 4-b
D) 1-b, 2-c, 3-d, 4-a
E) 1-c, 2-d, 3-a, 4-b
7.
Müəllimin təlim texnologiyalarını təşkil edən əməliyyatlar ardıcıllığını müəyyən edin.
1. Təlimin və təhsil-tərbiyənin məqsədlərini layihələşdirmək üçün əməliyyatlar
2. Bilikləri şagirdlərə öyrətmək üçün əməliyyatlar
3. Bilikləri toplamaq üçün (əldə etmək) əməliyyatlar
4. Təlim və təhsil-tərbiyə prosesini təşkil etmək üçün əməliyyatlar
A) 1, 3, 2, 4
B) 2, 4, 1, 3
C) 3, 1, 2, 4
D) 2, 3, 1, 4
E) 3, 1, 4, 2
8.
Uyğunlaşdırın.
1. Təlim texnologiyası
2. Tərbiyə texnologiyası
3. İnkişaf texnologiyası
4. Diaqnostika texnologiyası
a. pedaqoqların və ya psixoloqların uşağın məktəbə hazırlığını diaqnostlaşdırmasıdır
b. nisbi, sabit və müntəzəm olaraq ümumiləşən münasibətlərin, məqsədyönlü formalaşdırılması üçün əməliyyatlar komplekti başa düşülür
c. əqli bacarıqların formalaşdırılması, insan psixikasında hər hansı əməliyyatların çoxalması nəzərdə tutulur
d. bilik, bacarıq və vərdişləri formalaşdırmaq üçün əməliyyatlar komplekti başa düşülür
A) 1-d, 2-b, 3-c, 4-a
B) 1-c, 2-b, 3-d, 4-a
C) 1-d, 2-c, 3-a, 4-b
D) 1-a, 2-d, 3-c, 4-b
E) 1-b, 2-d, 3-c, 4-a
9.
Təlimin texnologiyalarının prinsiplərini müəyyən edin:
1. tərbiyəedici təlim prinsipi
2. inandırma prinsipi
3. elmilik prinsipi
4. inkişafetdirici prinsip
5. fərdi yanaşma prinsipi
6. bütün şagirdlərlə əks əlaqə prinsipi
A) 1, 4, 6
B) 1, 3, 5
C) 2, 5, 6
D) 2, 4, 5
E) 3, 5, 6
10.
Təlimin prinsiplərini seçin
1. müvafiqlik prinsipi
2. hörmət və tələbkarlıq prinsipi
3. elmilik prinsipi
4. nikbinlik prinsipi
5. əyanilik prinsipi
A) 2; 3; 4
B) 1; 2; 3
C) 1; 2; 4
D) 1; 3; 5
E) 3; 4; 5
11.
Təlimin şagirdlərin fakt və hadisələrin müşahidəsinə əsaslanan metodu.
A) Çalışmalar və beyin həmləsi
B) Müəllimin şərhi, kitab üzərində iş
C) Müsahibə və diskussiya
D) İllüstrasiya və demonstrasiya
E) Praktik işlər, nümunə
12.
Pedaqoji tədqiqatların komponentləri ardıcıllığı.
A) tətbiqi, metodları, vəzifələri, predmeti
B) idrak nəzəriyyəsi, aktuallığı, metodları
C) yeniliyi, texnologiyası, obyekti, tətbiqi
D) texnologiyası, vasitələri, predmeti, aktuallığı
E) predmeti, vəzifələri, metodları, texnologiyası
13.
Təlimin şagirdlərin fakt və hadisələrin müşahidəsinə əsaslanan metodu.
A) Çalışmalar və beyin həmləsi
B) Müəllimin şərhi, kitab üzərində iş
C) Müsahibə və diskussiya
D) İllüstrasiya və demonstrasiya
E) Praktik işlər, nümunə
14.
Təhsil və tərbiyə texnologiyalarında iştirak edən komponentlər hansılardır?
A) Üsul, vasitə, fəaliyyət, məqsəd, nəticə, maraq
B) Qiymətləndirmə, məqsəd, fəaliyyət, nəticə, yekun
C) Məzmun, məqsəd, səbəb, prinsip, fəaliyyət
D) Məqsəd, vəzifə, məzmun, metod, vasitə, forma
E) Müəllim, şagird
15.
Pedaqoji prosesin təkmilləşməsi yolları hansılardır?
A) İnduktiv, deduktiv
B) Öyrədici, inkişafetdirici
C) İntensiv, ekstensiv
D) Diferensiallıq, demokratiklik
E) İnteraktivlik, əks-əlaqə
16.
Təhsilin tərifini müəyyən edin:
A) Yaşlı nəslin əldə etdiyi bilik, bacarıq və təcrübə- nin məqsədyönlü, planlı, mütəşəkkil şəkildə gənc nəslə aşılanmasıdır.
B) Təlim-tərbiyə prosesində öyrədənlərin müxtəlif pedaqoji üsul və vasitələrdən istifadə etməklə öyrənənlərin təlim və tərbiyəsinin pedaqoji əsaslar üzərində təşkilidir.
C) Elm və məlumat əldə etmə, müntəzəm surətdə oxuyub-öyrənmək sayəsində əldə edilmiş bilik, bacarıq və təcrübənin məcmusudur.
D) Davranışın istənilən şəklə salınması üçün məqsədyönlü, planlı, ardıcıl və fasiləsiz aparılan pedaqoji işdir.
E) İnsan cəmiyyətinin yarandığı ilk dövrlərdən meydana gəlmiş, şəхsiyyətin fоrmalaşması, inkişafı, davranışı prоsesidir.
17.
Uyğunlaşdırın:
1. Təlim
2. Tərbiyə
3. Təhsil
a. Davranışın istənilən şəklə salınması üçün məqsədyönlü, planlı, ardıcıl və fasiləsiz aparılan pedaqoji işdir.
b. Öyrədənlə öyrənənlər arasında qarşılıqlı fəaliyyətə əsaslanan pedaqoji proses olaraq, öyrədən şəxsin öyrənənlərdə şüurun, intellektual səviyyənin, mənəvi, əxlaqi və psixoloji keyfiyyətlərin inkişafına, bilik, bacarıq və vərdişlərin mənimsənilməsinə istiqamət verir, əlverişli şərait və imkan yaradır.
c. Cəmiyyətin və dövlətin mənafeyi naminə şəxsiyyətin intellektual və emosional sferalarının inkişaf etdirilməsi və həyata hazırlanması məqsədi ilə sistemləşdirilmiş bilik, bacarıq, təcrübə və vərdişlərin mənimsənilməsi prosesi və onun nəticəsidir.
A) 1-b, 2-a, 3-c
B) 1-a, 2-c, 3-b
C) 1-a, 2-b, 3-c
D) 1-c, 2-b, 3-a
E) 1-c, 2-a, 3-c
18.
Uyğunlaşdırın.
1. Təlim
2. Tərbiyə
3. Təhsil
a. İnsanı müxtəlif ictimai-faydalı fəaliyyət üçün zəruri olan bilik, bacarıq və vərdişlərlə silahlandırmaq prosesi olmaqla yanaşı insanda özünün psixi proseslərini idarə etmək, məqsədi naminə öz fəaliyyətini nizamlamaq və təcrübə seçmək, bunları istiqamətləndirmək bacarığının təşəkkülünə də bilavasitə kömək edir.
b. cəmiyyətin və dövlətin mənafeyi naminə şəxsiyyətin intellektual və emosional sferalarını inkişaf etdirmək, onu həyata hazırlamaq məqsədi ilə müasir standartlara uyğun olaraq müəyyənləşdirilmiş məzmunun tədris müəssisələrində və özünütəhsil yolu ilə mənimsənilmə səviyyəsinin qəbul olunmuş meyarlarla yoxlanılan, qiymətləndirilən və hüquqi sənədlərdə təsbit olunan nəticəsidir
c. İnsanın təbiətində olan xasiyyətləri və davranışları, eləcə də həyatı boyu qazandığı keyfiyyətləri və xasiyyətləri yaratmaq, səciyyələndirməkdir.
A) 1-b, 2-a, 3-c
B) 1-a, 2-c, 3-b
C) 1-a, 2-b, 3-c
D) 1-c, 2-b, 3-a
E) 1-c, 2-a, 3-c
19.
Uyğunlaşdırın:
1. Təlim
2. Tərbiyə
3. Təhsil
a. Müəllimin rəhbərliyi altında şagirdlərin həyata hazırlanmasını sürətləndirmək məqsədilə onların bilik, bacarıq və vərdişlərini daha səmərəli təmin etməyə istiqamətləndirən elə pedaqoji prosesdir ki, burada şagirdlərin imkanlarına uyğun inkişaf dərəcəsində əqli, əxlaqi, psixi və əməli fəaliyyətə cəlbolunma aktları qanunauyğun şəkildə vəhdət halında həyata keçirilir.
b. Yaşlı nəslin əldə etdiyi bilik, bacarıq və təcrübə- nin məqsədyönlü, planlı, mütəşəkkil şəkildə gənc nəslə aşılanmasıdır
c. Təlim və tərbiyənin nəticəsində təhsil meydana gəlir.
A) 1-b, 2-a, 3-c
B) 1-a, 2-c, 3-b
C) 1-a, 2-b, 3-c
D) 1-c, 2-b, 3-a
E) 1-c, 2-a, 3-c
20.
Uyğunlaşdırın:
1. Təlim2. Tərbiyə3. Təhsil
a. Müəyyən tədris müəssisələrində və ya müstəqil yolla həyata keçirilən sistemli, planlı təlim və tərbiyə nəticəsində insanın bilik, bacarıq və vərdişlərə, müəyyən əxlaqi təcrübəyə, mənəvi keyfiyyətlərə yiyəlnəməsidir.
b. İnsan cəmiyyətinin yarandığı ilk dövrlərdən meydana gəlmiş, şəхsiyyətin fоrmalaşması, inkişafı, davranışı prоsesidir.
c. Müəllim və şagirdlərin müəyyən quruluşa malik olan elə birgə fəaliyyətidir ki, bilik, bacarıq və vərdişlər sistemi, təlimin forma, növ və metodları, didaktik, əyani və texniki vəsaitdən ibarət komponentlərindən istifadə edərək şagirdlərin təhsil, tərbiyə və inkişaflarını təmin etməyə yönəldilir.
A) 1-b, 2-a, 3-c
B) 1-a, 2-c, 3-b
C) 1-a, 2-b, 3-c
D) 1-c, 2-b, 3-a
E) 1-c, 2-a, 3-c
21.
Təhsilin əsas məqsədlərinə aid olmayanı seçin:
A) Özünün maraqlarına və cəmiyyətin tələbinə uyğun olaraq yaradıcı potensialından istifadə etmək bacarığının inkişaf etdirilməsi
B) Təhsilin bütün istiqamətlərinin yeniləşdirilməsi dünyanın elmi surətdə anlaşılması
C) İnsanın bütün həyatı boyu fasiləsiz təhsili
D) Yüksək ixtisaslı mütəxəssis kadrlarının hazırlığının təmin edilməsi, peşə mobilliyi
E) Vətəndaşların fərqli şərtlər əsasında təhsil almasına imkan yaratmaq
22.
Təhsil sahəsində dövlət siyasətinin əsas prinsipləri və onların məzmunları arasındakı uyğunluğu tapın.
1. səmərəlilik
2. liberallaşma
3. inteqrasiya
a. təhsilin mövcud standartlara, normalara, sosial-iqtisadi tələblərə, şəxsiyyətin, cəmiyyətin və dövlətin maraqlarına uyğunluğu
b. təhsil sahəsinin və təhsil fəaliyyətinin açıqlığının genişləndirilməsi
c. təhsilin və elmi yaradıcılığın daim inkişaf edən faydalı və son nəticəyə istiqamətlənən müasir metodlarla təşkili
d. seçilən sahə üzrə elmi bilikləri mənimsəmə qabiliyyəti
e. milli təhsil sisteminin dünya təhsil sisteminə səmərəli formada qoşulması, uyğunlaşması və qovuşması əsasında inkişafı
A) 1-d; 2-e; 3-a
B) 1-b; 2-c; 3-d
C) 1-c; 2-b; 3-e
D) 1-e; 2-c; 3-d
E) 1-a; 2-b; 3-c
1. humanistlik
2. demokratiklik
3. müyəssərlik
4. bərabərlik
5. millilik və dünyəvilik
6. peşəkarlıq
7. azadlıq
8. keyfiyyətlilik
A) 4, 3, 5, 7, 8
B) 2, 3, 4, 5, 8
C) 1, 4, 5, 6, 7
D) 1, 2, 4, 5, 8
E) 1, 4, 6, 7, 8
24.
Keyfiyyətlilik – prinsipinin məzmunu hansında düzgün göstərilmişdir?
A) milli və ümumbəşəri dəyərlərin qorunması və onların dialektik vəhdətinin təmin edilməsi əsasında dünyəvi təhsil sisteminin yaradılması və inkişaf etdirilməsi
B) təhsil sahəsində əldə olunmuş bilik və təcrübənin ardıcıl olaraq növbəti nəslə(dövrə) ötürülməsi
C) təhsilin mövcud standartlara, normalar, sosial iqtisadi tələblərə, şəxsiyyətin, cəmiyyətin və dövlətin maraqlarına uyğunluğu
D) bütün vətəndaşların bərabər şərtlər əsasında təhsil almasına imkanlar yaradılması və təhsil hüququnun təmin olunması
E) milli təhsil sisteminin dünya təhsil sisteminə səmərəli formada qoşulması, uyğunlaşması və qovuşması əsasında inkişafı
25.
Hansılar Azərbaycan Respublikasında təhsil formalarıdır?
1. formal
2. qeyri-formal
3. əyani
4. qiyabi
5. informal
6. distant
A) 3, 4, 5
B) 2, 4, 6
C) 4, 5, 6
D) 1, 2, 5
B variantı
1.Ümumiləşdirmə və nəticələrin çıxarılması mərhələsi zamanı buraxılan səhvləri müəyyən edin:
1. Nəticəyə gəlmək üçün müəllim şagirdlərin köməyi ilə əldə olunan bilgiləri ümumiləşdirir;
2. Müəllim şagirdlərin dərsin axırında çıxardıqları nəticələri və etdikləri ümumiləşdirmələrlə ilkin fərziyyələr və tədqiqat sualı arasında əlaqə yaratmağa çalışmır.
3. Əldə edilmiş ideyanı tədqiqat sualı ilə və şagirdlərin ilkin fərziyyələri ilə müqayisəsini təşkil edir.
4. Müəllim problem qoyur və problemin həllində əsas iştirakçı özü olur.
A) 2, 3
B) 1, 3
C) 1, 2, 3, 4
D) 2, 4
E) 1,4
2.
Motivasiya zamanı buraxılan səhvlərə aiddir:
1.Müəllim motivasiyanı elə təşkil edir ki, şagirdlərdə idrak fəallığı oyanır, yeni dərsin məzmunu şagirdlər tərəfindən müəyyən olunur.
2.Müəllim motivasiya qismində bir həll variantı olan çalışmadan istifadə edir.
3.Açıq suallardan istifadə edir.
4.Müəllim motivasiya qismində real problem əvəzinə həvəsləndirici informasiyadan (maraqlı, cəlbedici) və ya onun təqdimatı üsullarından (oyun, rəngarəng şəkil) istifadə edir.
A) 2, 4
B) 2, 3, 4
C) 1, 4
D) 3, 4
E) 1, 2, 4
3.Aşağıdakılardan biri tədqiqat aparılması zamanı buraxılan səhvlərə aiddir:
A) Müəllim düşünür ki, fəal təlim yalnız qrup işi formasında təşkil olunur
B) Müəllim təlim üsulunu və formasını müəyyənləşdirir
C) Qiymətləndirmə meyarlarını şagirdlərin nəzərinə çatdırır
D) Tədqiqat üçün ayrılmış vaxtı şagirdlərin nəzərinə çatdırır.
E) Tədqiqat sualına cavab axtarmaq üçün şagirdlərə müvafiq şərait yaradır
4. Məlumatın müəllimdən şagirdə ötürülməsi üsuludur. Bu üsuldan mövzu ilə bağlı məzmunun zənginləşdirilməsi, tamamlanması məqsədilə istifadə etmək məqsədə uyğundur. Söhbət hansı üsuldan gedir?
A) Auksion
B) Akvarium
C) Mühazirə
D) Ziqzaq
E) Karusel
5.Bu üsul mətnin məzmunun qısa müddətdə şagirdlər tərəfindən mənimsənilməsinə imkan yaradır.Şagirdlər 4 nəfərlik qruplara bölünür (əsas qrup). Müəllim informasiyanın dəqiq verildiyinə əmin olmaq üçün suallar verə bilər. Bu hansı üsuldur?
A) Ziqzaq
B) Karusel
C) Klaster
D) BİBÖ
E) Söz assosiasiyaları
6.Verilənlər hansı təlimə aiddir:
1. Ev tapşırığının yoxlanılması
2. Yeni mövzuya dair mühazirə (yeni mövzunun izahı)
3. Aydın olmayan məsələlərin açıqlanması və dəqiqləşdirilməsi
4. Yeni dərsin möhkəmləndirilməsi üçün sual və tapşırıqlar
5. Öyrənilən mövzuların sorğusu (frontal və fərdi sorğu)
6. Qiymətləndirmə
7. Reproduktiv (təkraredici) tətbiq etmə
A) Fəal təlim
B) Konstruktiv təlim
C) müasir təlim
D) ənənəvi təlim
E) inteqrasiya olunmuş təlim
7.Testin reprezentativliyi nə deməkdir?
A) Nəticələrinin onun kim tərəfindən keçirilməsindən asılı olmasını bildirir
B) Test tapşırıqlarının məzmununun yoxlama məqsədlərinə uyğun olması.
C) Testin qiymətləndirmə standartlarına uyğunluğunun olması
D) Testin fundamental tədqiqatlarla əsaslandırılması və onun təlim məqsədlərini düzgün ölçməsinin müəyyən olunmasıdır.
E) Testin yoxlanılan tədris materialını tam əhatə etməsi
8. Təlimin amilləri hansılardır?
A) İnandırma, alışdırma, rəğbətləndirmə və cəzalandırma, şəxsi nümunə
B) Vaxt, rəğbətləndirmə, inandırma, alışdırma
C) Vaxt, tədris materialı, oxumağa qabillik, təşkilati pedaqoji təsir
D) Vaxt, kitab üzərində iş, illustrasiya və demonstrasiya, praktiki məşğələlər
E) Vaxt, tədris materialı, illustrasiya və demonstrasiya, şagirdlərin oxumağa qabilliyi
9. Müəllimin ünsiyyət üslubları arasındakı uyğunluğu tapın
1-Avtoritar
2-Liberal
3-Demokratik
a-Müəllim yalnız əmrlər, göstərişlər verir, şagirdlər sözsüz tabe olur
b-Müəllim şagirdlərin arzu və istəkləri ilə hesablaşır, onların fikrini, rəyini nəzərə alır, mövqelərinə hörmətlə yanaşır
c-Müəllim dərsini deməklə vəzifələrini bitmiş hesab edir, şagirdlərlə bağlı bütün digər məsələlərə biganədir
A) 1 - a; 2 - b; 3 - c
B) 1 - b; 2 - a; 3 - c
C) 1 - c; 2 - a; 3 - b
D) 1 - c; 2 - b; 3 - a
E) 1 - a; 2 - c; 3 - b
10. Aşağıdakı fikirlərdən hansı yanlışdır?
A) Test diaqnostik qiymətləndirmə vasitəsi deyil
B) Qiymətləndirmə standartları 3 səviyyə üzrə müəyyən olunmur
C) Tapşırıqvermə üsulunun vasitəsi çalışmalardır
D) Dinləmə üzrə qeydiyyat vərəqi formativ qiymətləndirmə üsuludur
E) Məktəbdaxili qiymətləndirmənin 3 növüvar
11.
Uyğunlaşdırın
A-Təhsil sahəsində dövlət standartı
B-Ümumi təhsil proqramı
C-Fənn kurikulumları
1-təlim formaları,
2-təhsil səviyyələri üzrə dərs saatlarının miqdarı
3-ümumi təhsilin məzmunu
4-ümumi təhsilin infranstrukturu
5-ümumi təhsil sistemində pedoqoji prosesin təşkili prinsipləri
6-müəllim fəaliyyətinin planlaşdırılması
7-təhsilverənlərin keyfiyyət göstəriciləri
8-təhsil səviyyələri üzrə keçirilən fənlər
A) A-7,8; B-1,2,3; C-4,5,6
B) A-3,4,7; B-1,2; C-5,6,8
C) A-3,4,7; B-2,5,8; C-1,6
D) A-1,4,6; B-2,3,5; C-7,8
E) A-1,2,3; B-4,6,8; C-5,7
12.İdrak taksonomiyasının mərhələləri əks olunmuş cərgəni müəyyən edin.
A) Yadda saxlamaq, anlamaq, tətbiq etmək, təhlil etmək, dəyərləndirmək, yaratmaq
B) Hiss etmək, hazır olmaq, təqlid etmək, uyğunlaşmaq
C) Bilmək, məqbul saymaq, dəyərləndirmək, təşkil etmək
D) Məqbul saymaq, bilmək, anlamaq, hazır olmaq, tətbiq etmək
E) Bilmək, anlamaq, hiss etmək, tətbiq etmək, yaratmaq
13. "Venn diaqramı"dan nə məqsədlə istifadə olunur?
A) Çətin vəziyyətlərdə problemin bir neçə həlli yolunu tapmaq üçün
B) Əşya və hadisələri müqayisə etmək, onların oxşar və fərqli cəhətlərini müəyyən etmək üçün
C) Şagirdlərin nitq qabiliyyətini inkişaf etdirmək üçün
D) Şagirdlərdə əməkdaşlıq bacarıqlarının formalaşdırılması üçün
E) Məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirmək, səhvləri müəyyən etmək üçün
14. Fənn kurikulumlarının strukturunu müəyyənləşdirin:
A) fənn kurikulumunun məqsəd vəvəzifələri
B) giriş, fənnin məqsəd və vəzifələri, fənnin xarakterik xüsusiyyətləri, fənnin məzmunu, təlim strategiyaları, qiymətləndirmə nümunə-lərinin hazırlanması
C) ümumi təlim nəticələri, məzmun xətləri, məzmun standartları
D) ümumi təlim nəticələri, məzmun xətləri, müəllimin təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması qiymətləndirmə üsulları
E) giriş, fənnin məqsəd və vəzifələri, fənnin xarakterik xüsusiyyətləri, fənnin məzmunu, təlim strategiyaları
15. Fəaliyyət xətti nədir?
A) Təlim strategiyalarının düzgün seçilməsində mühüm rol oynayır
B) Təlimin məzmununun davamlı inkişafını təmin edir
C) Məzmun xətlərində əks olunan biliklərin əldə edilməsində şagirdə praktik imkan yaradır
D) Fənn üzrə təlim nəticələrinin reallaşması üçün müəyyən olunmuş məzmunun zəruri hissəsidir.
E) Şagirdlərin nailiyyət səviyyəsinə qoyulmuş tələbdir
16. Aşağıdakılardan biri iş vərəqinə verilən tələblərə aid edilə bilməz:
A) Fərdi və ya qrup işi üçün hazırlanmış iş vərəqləri qiymətləndirmə standartlarına uyğun hazırlanmalıdır
B) Məzmun və tərtibat cəlbedici olmalıdır.
C) Dövlət proqramına və milli dəyərlərə əsaslanmalıdır;
D) Bütün tapşırıqlar eyni çətinlik səviyyəsində olmalıdır
E) Tapşırıqların məzmunu dərsin məqsədinə və şagirdlərin inkişaf, yaş səviyyəsinə, marağına uyğun olmalıdır.
17. Şagirdin daxili aləminə nüfuz edə bilmək, şagird şəxsiyyətini və onun müvəqqəti psixi vəziyyətini incəliklərinə qədər başa düşməklə bağlı olan qabiliyyət hansıdır?
A) Avtoritar qabiliyyət
B) Suqqestik qabiliyyət
C) Təşkilatçılıq qabiliyyət
D) Kommunikativ qabiliyyət
E) Perspektiv qabiliyyət
18. Sintez səviyyəsinin fəaliyyət göstəricisini müəyyən edin
A) Həm şifahi, həm də fiziki obyekt ola bilən unikal original (ilkin) məhsulun yaradılması
B) İzah etmək, öz sözləri ilə təsvir etmək,dəyişmək.
C) Məsələ haqqında mühüm qərarlar çıxar-maq; mübahisələri və ya fikir müxtəliflikləri-ni həll etmək
D) Problemi həll etmək, nəticələr əldə etmək üçün informasiyaları tətbiq etmək
E) Yadda saxlamaq, xatırlamaq, tanımaq, işarə etmək
19.
Ümumi təhsil pilləsinin dövlət proqramlarına (kurikulumlarına) aid deyil.
A) Ümumi təhsilin hər bir səviyyəsində tədris olunan fənlər
B) Ümumi təhsil sistemində təhsilalanların bilik, bacarıq və vərdişlərinin səviyyəsi
C) Ümumi təhsilin səviyyələri üzrə həftəlik dərs və dərsdənkənar məşğələ saatlarının miqdarı
D) Ümumi təhsilin səviyyələri üzrə təlim nəticələri və məzmun standartları
E) Ümumi təhsil sistemində pedaqoji prosesin təşkili prinsipləri
20. Uyğunlaşdırın
A-Təhsil sahəsində dövlət standartı
B-Ümumi təhsil proqramı
C-Fənn kurikulumları
1-təlim formaları,
2-təhsil səviyyələri üzrə dərs saatlarının miqdarı
3-ümumi təhsilin məzmunu
4-ümumi təhsilin infrastrukturu
5-ümumi təhsil sistemində pedaqoji prosesin təşkili prinsipləri
6-müəllim fəaliyyətinin planlaşdırılması
7-təhsilverənlərin keyfiyyət göstəriciləri
8-təhsil səviyyələri üzə keçirilən fənlər
A) A-1,2,3; B-4,6.8; C-5,7
B) A-1,4,6; B-2,3,5; C-7,8
C) A-3,4,7; B-2,5,8; C-1,6
D) A-7,8; B-1,2,3; C-4,5,6
E) A-3,4,7; B-1,2; C-5,6,8
B variantı
1.Ümumiləşdirmə və nəticələrin çıxarılması mərhələsi zamanı buraxılan səhvləri müəyyən edin:
1. Nəticəyə gəlmək üçün müəllim şagirdlərin köməyi ilə əldə olunan bilgiləri ümumiləşdirir;
2. Müəllim şagirdlərin dərsin axırında çıxardıqları nəticələri və etdikləri ümumiləşdirmələrlə ilkin fərziyyələr və tədqiqat sualı arasında əlaqə yaratmağa çalışmır.
3. Əldə edilmiş ideyanı tədqiqat sualı ilə və şagirdlərin ilkin fərziyyələri ilə müqayisəsini təşkil edir.
4. Müəllim problem qoyur və problemin həllində əsas iştirakçı özü olur.
A) 2, 3
B) 1, 3
C) 1, 2, 3, 4
D) 2, 4
E) 1,4
2.
Motivasiya zamanı buraxılan səhvlərə aiddir:
1.Müəllim motivasiyanı elə təşkil edir ki, şagirdlərdə idrak fəallığı oyanır, yeni dərsin məzmunu şagirdlər tərəfindən müəyyən olunur.
2.Müəllim motivasiya qismində bir həll variantı olan çalışmadan istifadə edir.
3.Açıq suallardan istifadə edir.
4.Müəllim motivasiya qismində real problem əvəzinə həvəsləndirici informasiyadan (maraqlı, cəlbedici) və ya onun təqdimatı üsullarından (oyun, rəngarəng şəkil) istifadə edir.
A) 2, 4
B) 2, 3, 4
C) 1, 4
D) 3, 4
E) 1, 2, 4
3.Aşağıdakılardan biri tədqiqat aparılması zamanı buraxılan səhvlərə aiddir:
A) Müəllim düşünür ki, fəal təlim yalnız qrup işi formasında təşkil olunur
B) Müəllim təlim üsulunu və formasını müəyyənləşdirir
C) Qiymətləndirmə meyarlarını şagirdlərin nəzərinə çatdırır
D) Tədqiqat üçün ayrılmış vaxtı şagirdlərin nəzərinə çatdırır.
E) Tədqiqat sualına cavab axtarmaq üçün şagirdlərə müvafiq şərait yaradır
4. Məlumatın müəllimdən şagirdə ötürülməsi üsuludur. Bu üsuldan mövzu ilə bağlı məzmunun zənginləşdirilməsi, tamamlanması məqsədilə istifadə etmək məqsədə uyğundur. Söhbət hansı üsuldan gedir?
A) Auksion
B) Akvarium
C) Mühazirə
D) Ziqzaq
E) Karusel
5.Bu üsul mətnin məzmunun qısa müddətdə şagirdlər tərəfindən mənimsənilməsinə imkan yaradır.Şagirdlər 4 nəfərlik qruplara bölünür (əsas qrup). Müəllim informasiyanın dəqiq verildiyinə əmin olmaq üçün suallar verə bilər. Bu hansı üsuldur?
A) Ziqzaq
B) Karusel
C) Klaster
D) BİBÖ
E) Söz assosiasiyaları
6.Verilənlər hansı təlimə aiddir:
1. Ev tapşırığının yoxlanılması
2. Yeni mövzuya dair mühazirə (yeni mövzunun izahı)
3. Aydın olmayan məsələlərin açıqlanması və dəqiqləşdirilməsi
4. Yeni dərsin möhkəmləndirilməsi üçün sual və tapşırıqlar
5. Öyrənilən mövzuların sorğusu (frontal və fərdi sorğu)
6. Qiymətləndirmə
7. Reproduktiv (təkraredici) tətbiq etmə
A) Fəal təlim
B) Konstruktiv təlim
C) müasir təlim
D) ənənəvi təlim
E) inteqrasiya olunmuş təlim
7.Testin reprezentativliyi nə deməkdir?
A) Nəticələrinin onun kim tərəfindən keçirilməsindən asılı olmasını bildirir
B) Test tapşırıqlarının məzmununun yoxlama məqsədlərinə uyğun olması.
C) Testin qiymətləndirmə standartlarına uyğunluğunun olması
D) Testin fundamental tədqiqatlarla əsaslandırılması və onun təlim məqsədlərini düzgün ölçməsinin müəyyən olunmasıdır.
E) Testin yoxlanılan tədris materialını tam əhatə etməsi
8. Təlimin amilləri hansılardır?
A) İnandırma, alışdırma, rəğbətləndirmə və cəzalandırma, şəxsi nümunə
B) Vaxt, rəğbətləndirmə, inandırma, alışdırma
C) Vaxt, tədris materialı, oxumağa qabillik, təşkilati pedaqoji təsir
D) Vaxt, kitab üzərində iş, illustrasiya və demonstrasiya, praktiki məşğələlər
E) Vaxt, tədris materialı, illustrasiya və demonstrasiya, şagirdlərin oxumağa qabilliyi
9. Müəllimin ünsiyyət üslubları arasındakı uyğunluğu tapın
1-Avtoritar
2-Liberal
3-Demokratik
a-Müəllim yalnız əmrlər, göstərişlər verir, şagirdlər sözsüz tabe olur
b-Müəllim şagirdlərin arzu və istəkləri ilə hesablaşır, onların fikrini, rəyini nəzərə alır, mövqelərinə hörmətlə yanaşır
c-Müəllim dərsini deməklə vəzifələrini bitmiş hesab edir, şagirdlərlə bağlı bütün digər məsələlərə biganədir
A) 1 - a; 2 - b; 3 - c
B) 1 - b; 2 - a; 3 - c
C) 1 - c; 2 - a; 3 - b
D) 1 - c; 2 - b; 3 - a
E) 1 - a; 2 - c; 3 - b
10. Aşağıdakı fikirlərdən hansı yanlışdır?
A) Test diaqnostik qiymətləndirmə vasitəsi deyil
B) Qiymətləndirmə standartları 3 səviyyə üzrə müəyyən olunmur
C) Tapşırıqvermə üsulunun vasitəsi çalışmalardır
D) Dinləmə üzrə qeydiyyat vərəqi formativ qiymətləndirmə üsuludur
E) Məktəbdaxili qiymətləndirmənin 3 növüvar
11.
Uyğunlaşdırın
A-Təhsil sahəsində dövlət standartı
B-Ümumi təhsil proqramı
C-Fənn kurikulumları
1-təlim formaları,
2-təhsil səviyyələri üzrə dərs saatlarının miqdarı
3-ümumi təhsilin məzmunu
4-ümumi təhsilin infranstrukturu
5-ümumi təhsil sistemində pedoqoji prosesin təşkili prinsipləri
6-müəllim fəaliyyətinin planlaşdırılması
7-təhsilverənlərin keyfiyyət göstəriciləri
8-təhsil səviyyələri üzrə keçirilən fənlər
A) A-7,8; B-1,2,3; C-4,5,6
B) A-3,4,7; B-1,2; C-5,6,8
C) A-3,4,7; B-2,5,8; C-1,6
D) A-1,4,6; B-2,3,5; C-7,8
E) A-1,2,3; B-4,6,8; C-5,7
12.İdrak taksonomiyasının mərhələləri əks olunmuş cərgəni müəyyən edin.
A) Yadda saxlamaq, anlamaq, tətbiq etmək, təhlil etmək, dəyərləndirmək, yaratmaq
B) Hiss etmək, hazır olmaq, təqlid etmək, uyğunlaşmaq
C) Bilmək, məqbul saymaq, dəyərləndirmək, təşkil etmək
D) Məqbul saymaq, bilmək, anlamaq, hazır olmaq, tətbiq etmək
E) Bilmək, anlamaq, hiss etmək, tətbiq etmək, yaratmaq
13. "Venn diaqramı"dan nə məqsədlə istifadə olunur?
A) Çətin vəziyyətlərdə problemin bir neçə həlli yolunu tapmaq üçün
B) Əşya və hadisələri müqayisə etmək, onların oxşar və fərqli cəhətlərini müəyyən etmək üçün
C) Şagirdlərin nitq qabiliyyətini inkişaf etdirmək üçün
D) Şagirdlərdə əməkdaşlıq bacarıqlarının formalaşdırılması üçün
E) Məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirmək, səhvləri müəyyən etmək üçün
14. Fənn kurikulumlarının strukturunu müəyyənləşdirin:
A) fənn kurikulumunun məqsəd vəvəzifələri
B) giriş, fənnin məqsəd və vəzifələri, fənnin xarakterik xüsusiyyətləri, fənnin məzmunu, təlim strategiyaları, qiymətləndirmə nümunə-lərinin hazırlanması
C) ümumi təlim nəticələri, məzmun xətləri, məzmun standartları
D) ümumi təlim nəticələri, məzmun xətləri, müəllimin təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması qiymətləndirmə üsulları
E) giriş, fənnin məqsəd və vəzifələri, fənnin xarakterik xüsusiyyətləri, fənnin məzmunu, təlim strategiyaları
15. Fəaliyyət xətti nədir?
A) Təlim strategiyalarının düzgün seçilməsində mühüm rol oynayır
B) Təlimin məzmununun davamlı inkişafını təmin edir
C) Məzmun xətlərində əks olunan biliklərin əldə edilməsində şagirdə praktik imkan yaradır
D) Fənn üzrə təlim nəticələrinin reallaşması üçün müəyyən olunmuş məzmunun zəruri hissəsidir.
E) Şagirdlərin nailiyyət səviyyəsinə qoyulmuş tələbdir
16. Aşağıdakılardan biri iş vərəqinə verilən tələblərə aid edilə bilməz:
A) Fərdi və ya qrup işi üçün hazırlanmış iş vərəqləri qiymətləndirmə standartlarına uyğun hazırlanmalıdır
B) Məzmun və tərtibat cəlbedici olmalıdır.
C) Dövlət proqramına və milli dəyərlərə əsaslanmalıdır;
D) Bütün tapşırıqlar eyni çətinlik səviyyəsində olmalıdır
E) Tapşırıqların məzmunu dərsin məqsədinə və şagirdlərin inkişaf, yaş səviyyəsinə, marağına uyğun olmalıdır.
17. Şagirdin daxili aləminə nüfuz edə bilmək, şagird şəxsiyyətini və onun müvəqqəti psixi vəziyyətini incəliklərinə qədər başa düşməklə bağlı olan qabiliyyət hansıdır?
A) Avtoritar qabiliyyət
B) Suqqestik qabiliyyət
C) Təşkilatçılıq qabiliyyət
D) Kommunikativ qabiliyyət
E) Perspektiv qabiliyyət
18. Sintez səviyyəsinin fəaliyyət göstəricisini müəyyən edin
A) Həm şifahi, həm də fiziki obyekt ola bilən unikal original (ilkin) məhsulun yaradılması
B) İzah etmək, öz sözləri ilə təsvir etmək,dəyişmək.
C) Məsələ haqqında mühüm qərarlar çıxar-maq; mübahisələri və ya fikir müxtəliflikləri-ni həll etmək
D) Problemi həll etmək, nəticələr əldə etmək üçün informasiyaları tətbiq etmək
E) Yadda saxlamaq, xatırlamaq, tanımaq, işarə etmək
19.
Ümumi təhsil pilləsinin dövlət proqramlarına (kurikulumlarına) aid deyil.
A) Ümumi təhsilin hər bir səviyyəsində tədris olunan fənlər
B) Ümumi təhsil sistemində təhsilalanların bilik, bacarıq və vərdişlərinin səviyyəsi
C) Ümumi təhsilin səviyyələri üzrə həftəlik dərs və dərsdənkənar məşğələ saatlarının miqdarı
D) Ümumi təhsilin səviyyələri üzrə təlim nəticələri və məzmun standartları
E) Ümumi təhsil sistemində pedaqoji prosesin təşkili prinsipləri
20. Uyğunlaşdırın
A-Təhsil sahəsində dövlət standartı
B-Ümumi təhsil proqramı
C-Fənn kurikulumları
1-təlim formaları,
2-təhsil səviyyələri üzrə dərs saatlarının miqdarı
3-ümumi təhsilin məzmunu
4-ümumi təhsilin infrastrukturu
5-ümumi təhsil sistemində pedaqoji prosesin təşkili prinsipləri
6-müəllim fəaliyyətinin planlaşdırılması
7-təhsilverənlərin keyfiyyət göstəriciləri
8-təhsil səviyyələri üzə keçirilən fənlər
A) A-1,2,3; B-4,6.8; C-5,7
B) A-1,4,6; B-2,3,5; C-7,8
C) A-3,4,7; B-2,5,8; C-1,6
D) A-7,8; B-1,2,3; C-4,5,6
E) A-3,4,7; B-1,2; C-5,6,8
C variantı
1. Özünütərbiyə hansı məqsədlə başlayır?
A)kollektiv fəaliyyətdə yaxından iştirak etmək məqsədilə
B)başqalarının hərəkət və davranışına müsbət təsir etmək məqsədilə
C)obyektin öz hərəkətlərini arzu olunan motiv kimi dərk etməsi məqsədilə
D)başqalarının hərəkət və davranışına müsbət təsir etmək məqsədilə
2. Fasilitasiya prosesinin xüsusiyyəti nədir?
A)Dərsdə məlumatı fasilitator yox, qrup çatdırır.
B)Müəllim bələdçi rolunu yerinə yetirir.
C)Səmərəli yönəltmə prosesidir.
D)Qrupda diskussiyanın təşkili.
A)Şagirdlərin əvəzinə fikirləri izah eməyə icazə verilmir.
B)Müəllim və şagirdlərin birgə əməkdaşlığına əsaslanır
C)Şagirdlərin sərbəst şəkildə fikir bildirməsinə şərait yaradılmır
D)Şagirdlərdə öyrənməyə stimul və motivasiya yaradılmasına xidmət edir
E)Şagirdlərdə öz fəaliyyətlərini planlaşdırmaq və təşkil etmək bacarıqları formalaşdırır.
A)Təhsilin hər bir pilləsi üzrə təlim nəticələri və məzmun standartlarını, tədris fənlərini, həftəlik dərs və dərsdənkənar məşğələ saatlarının miqdarını, pedaqoji prosesin təşkili, təlim nəticələrinin qiymətləndirilməsi və monitorinqinin aparılması sistemini özündə əks etdirən dövlət sənədi;
B)Təhsil qanunu, Qiymətləndirmə Konsepsiyası
C)Təhsil sahəsində innovasiyalar, orijinal təhsil və fənn proqramları, təlim metodları sistemi, təhsil modulları, təhsil layihələri
D)Şagirdlərin bilik, bacarıq və vərdiş səviyyəsi
E)Təhsilin inkişafına sərmayə qoyuluşu
5. Tərbiyə texnologiyası dedikdə nə nəzərdə tutulur?
A)Nisbi, sabit və müntəzəm olaraq ümumiləşən münasibətlərin məqsədyönlü formalaşdırılması üçün əməliyyatlar kompleksi
B)Pedaqoqların və ya psixoloqların uşağın məktəbə hazırlığını diaqnostlaşdırmasıdır
C)Təlim və təhsil-tərbiyə texnologiyası ilə əlaqədardır.
D)Bilik, bacarıq və vərdişləri formalaşdırmaq üçün əməliyyatlar kompleksi
E)Şagirdlərdə bilik, bacarıq və vərdişlərin məqsədyönlü, planlı formalaşdırılması prosesidir
6. "Şagirdyönümlülük" dedikdə kurikulumda nə nəzərdə tutulur?
A)Təlim naliyyətlərinin nəticələr formasında müəyyən edilməsidir
B)Təhsilalanın həyati bacarıqlarını inkişaf etdirməklə onlarda milli və bəşəri dəyərlərin formalaşdırılmasıdır.
C)Təhsil sahəsində fəaliyyətlərin təhsilalanın mənafeyinə, maraq və tələbatlarının ödənilməsinə, istedad və qabiliyyətlərinin, potensial imkanlarının inkişafına xidmət etməsidir.
D)Fərdin, cəmiyyətin və dövlətin dəyişən ehtiyac və tələbatlarının nəzərə alınmasıdır.
E)Təhsilin məzmun komponentlərinin bir-biri ilə sistemli şəkildə əlaqələndirilməsidir.
A)Tədqiqat sualını tərtib etmək üçün dərslikdəki tapşırıqlara diqqət yetirilməlidir
B)Bu sualı tərtib etmək üçün müəllim əvvəlcə dərsin əvvəlində olan motivasiyanın müəyyən etməlidir;
C)Bu sualı tərtib etmək üçün müəllim əvvəlcə dərsin qiymətləndirmə standartlarını müəyyən etməlidir;
D)Bu sualı tərtib etmək üçün müəllim əvvəlcə dərsin elmi-metodiki tərəflərini müəyyən etməlidir;
E)Tədqiqat sualının cavabı ilə dərsin sonunda nəzərdə tutduğu təlim nəticəsinin uyğunluğunu nəzərdən keçirməlidir.
1.Tədqiqatın aparılması (fərziyyələri yoxlamaq üçün tapşırıqları həll etmə prosesində məlumatların, faktların axtarılması və toplanması)
2.Öyrənilən mövzuların sorğusu (frontal və fərdi sorğu)
3.Nəticələrin çıxarılması (nəticələrin fərziyyələrlə müqayisəsi və onların təsdiq olunub-olunmaması haqqında nəticənin çıxarılması)
4.Aydın olmayan məsələlərin açıqlanması və dəqiqləşdirilməsi
5.Məlumatın müzakirəsi və təşkili (məlumatın müzakirəsi, təsnifi, əlaqələndirilməsi)
6.Yeni dərsin möhkəmləndirilməsi üçün sual və tapşırıqlar
7.Reproduktiv (təkraredici) tətbiq etmə
8.Produktiv (yaradıcı) tətbiq etmə
A)1, 2, 4, 8
B)2, 5, 7, 8
C)1, 3, 5, 8
D)3, 5, 7, 4
E)2, 4, 6, 7
A)Məsələ haqqında mühüm qərarlar çıxar-maq; mübahisələri və ya fikir müxtəliflikləri-ni həll etmək.
B)Həm şifahi,həm də fiziki obyekt ola bilən unikal original (ilkin) məhsulun yaradılması.
C)İzah etmək, öz sözləri ilə təsvir etmək, də-yişmək.
D)Yadda saxlamaq, xatırlamaq, tanımaq, işa-rə etmək.
E)Problemi həll etmək, nəticələr əldə etmək üçün informasiyaları tətbiq etmək.
10Fənn kurikulumunda kollektivlə, qrupla,cütlərlə və fərdlərlə aparılan işin məzmunu arasındakı uyğunluğu tapın:
1 - kollektivlə iş
2- qrupla iş
3 - cütlərlə iş
4 - fərdlərlə iş
a - şagirdlər hər hansı problem üzərində kollektiv müzakirə və fikir mübadiləsi aparılır
b - hər problem ilə bağlı şagirdin fərdi düşüncəsi öyrənilir, onlar bəzən müstəqil işə cəlb edilirlər
c - şagirdlər eyni bir məsələyə müxtəlif baxış və yanaşmaların olması barədə təsəvvürə yiyələnirlər
d - bir-birini daha yaxşı başa düşməyə, məsuliyyətlərini dərk etməyə imkan yaranır
A)1 - c; 2 - a; 3 - d; 4 - d
B)1 - a; 2 - c; 3 - b; 4- d
C)1 - b; 2 - c; 3 - b; 4 - a
D)1 - a; 2 - c; 3- d; 4 - b
E)1 - d; 2 - b; 3 - a; 4 - c
11. Aşağıdakı fikirlərdən hansı doğru deyil?
A)Bütün fənlər üzrə təhsilin müxtəlif pillələrində inteqrasiyaya eyni dərəcədə əhəmiyyət verilməlidir.
B)Fərqli inteqrasiya modelləri müxtəlif nəticəyə gətirib çıxarır.
C)Fənləri hansı model üzrə inteqrasiya etmək haqqında dərindən düşünmək və düzgün qərarlar qəbul etmək lazımdır
D)İnteqrasiyada ifrata varmaq, fənlə bağlı mühüm bilik və bacarıqların tədrisindən yayındıra bilər.
E)Şaquli inteqrasiya həm də siniflərarası inteqrasiya adlanır.
A)Artıq başa çatmış prosesin şüurda inikasıdır
B)Dərsdə əldə edilmiş bilik, bacarıq və vərdişlərin möhkəmləndirilməsi məqsədini güdən sərbəst iş formasıdır.
C)İnsan təfəkkürünü hərəkətə gətirən və şagirdlərin idrak fəallığına təkan verən prosesdir
D)Bu zaman yeni faktların öyrənilməsi və bu suallara cavabların tapılması gedişində düşünmək və yeni bilgiləri kəşf etmək üçün münasib şərait yaranır.
E)Bu mərhələdə iştirakçılar tədqiqatın gedişində əldə etdikləri tapıntıların, yeni informasiyasının mübadiləsini aparırlar.
A)Tədqiqat sualı təlim məqsədinə əsasən müəyyənləşdirilməli və dərsin məqsədinə yönəlməlidir;
B)Tətqiqat sualının qoyulması zamanı yaradıcılıq və tədqiqat imkanının olması nəzərə alınmalıdır
C)motivasiyanı rəmzi ( simvolik) materiallarla qurmaq olar. (rəsm.ş foto, vidio, musiqi, ədəbi əsərdən parça, əşya, rəvayət, tapmaca, şeir, qrafik vəs );
D)Motivasiya qismində istifadə olunan materialın xüsusiyyətləri cəlbedici, qeyri-adi, müəmmalı, gözlənilməz olmalıdır.
E)Biliyi möhkəmləndirir, onun praktiki əhəmiyyətini uşağa açıb göstərir.
14.Tərbiyyənin bu qabiliyyətində müəllim sakit, şagirdləri kobudcasına sıxışdırmadan, məcbur etmədən və hədələmədən öz tələbini irəli sürməsi və ona nail olmasından gedir. Bu tərbiyyənin hansı qabiliyyətinə aiddir?
A)Perspektiv qabiliyyət
B)Təşkilatçılıq qabiliyyəti
C)Avtoritar qabiliyyət
D)Kommunikativ qabiliyyət
E)Suqqestik qabiliyyət
15. Taksonomiya haqqında fikirlərdən biri səhvdir:
A)hadisə və proseslərin qarşılıqlı əlaqə əsasında təsnifatını sistemləşdirilməsini bildirir
B)varlığın mürəkkəb quruluşlu sahələrinin sinif və qruplar üzrə paylanması haqqında nəzəriyyədir
C)yuxarı mərhələ aşağıdakı mərhələlərin bütün xüsusiyyətlərini daşıyır
D)nəyi? öyrətmək, necə? öyrətmək və necə? qiymətləndirmək kimi sualları sistemli şəkildə cavablandırmağa imkan verir
E)şagirdlərin fiziki və praktiki bacarıqları, bir tapşırığı yerinə yetirmə bacarıqları və.s kimi hərəkət növləri başa düşülür
A)Təlimin gedişində irəli sürülən tədris və pratik vəzifələrlə şagirdlərin mövcud bilik, bacarıq və zehni inkişafının səviyyəsi arasında olan ziddiyyətlərlə bağlıdır
B)Uşağın şüurunda və ya davranışında kök salmış zərərli əlamətlərin ləğvi, onların əvəzində ictimai əhəmiyyət kəsb edən keyfiyyətlərin uşaqlara aşılanması ilə bağlıdır
C)İnsanın öz mövqeyini düzgün müəyyən etməsi və mənfi keyfiyyətlərini aradan qaldırmaq istəməsi ilə bağlıdır
D)Xaricdən şagirdə göstərilən təsirlə bağlı olan prosesdir
E)Daxili və xarici ziddiyətlərlə bağlıdır.
A)Nisbi, sabit və müntəzəm olaraq ümumiləşən münasibətlərin məqsədyönlü formalaşdırılması üçün əməliyyatlar kompleksi
B)Təlim və təhsil-tərbiyə texnologiyası ilə əlaqədardır.
C)Şagirdlərdə bilik, bacarıq və vərdişlərin məqsədyönlü, planlı formalaşdırılması prosesisidir
D)Bilik, bacarıq və vərdişləri formalaşdırmaq üçün əməliyyatlar kompleksi
E)Pedaqoqların və ya psixoloqların uşağın məktəbə hazırlığını diaqnostlaşdırmasıdır
A)Qrupların işini müəyyən etmək və ona nəzarət etmək
B)İşin yerinə yetirilməsi üçün dəqiq vaxt müəyyən etmək
C)Qiymətləndirmə meyarlarını şagirdlərin diqqətinə çatdırmaq.
D)Qrup üzvlərinin suallarına cavab vermək.
E)Müəllim tərəfindən qruplarda vəzifələri bölmək, lideri təyin etmək.
1. Tədqiqatın aparılması (fərziyyələri yoxlamaq üçün tapşırıqları həll etmə prosesində məlumatların, faktların axtarılması və toplanılması)
2. Öyrənilən mövzuların sorğusu (frontal və fərdi sorğu)
3. Nəticələrin çıxarılması (nəticələrin fərziyyələrlə müqayisəsi və onların təsdiq olunub-olunmaması haqqında nəticənin çıxarılması)
4. Aydın olmayan məsələlərin açıqlanması və dəqiqləşdirilməsi
5. Məlumatın müzakirəsi və təşkili (məlumatın müzakirəsi, təsnifi, əlaqələndirilməsi)
6. Yeni dərsin möhkəmləndirilməsi üçün sual və tapşırıqlar
7. Reproduktiv (təkraredici) tətbiq etmə
8. Produktiv (yaradıcı) tətbiq etmə
A)1, 3, 5, 8
B)3, 5, 7, 8
C)1, 2, 6, 8
D)2, 4, 6, 7
E)3, 5, 7, 4
A)Məlumatların mübadiləsi, fikir mübadiləsinin təşkili
B)Tədqiqatın aparılması (fərziyyələri yoxlamaq üçün tapşırıqları həll etmə prosesində məlumatların, faktların axtarılması və toplanılması)
C)Aydın o
olmayan məsələlərin açıqlanması və izahı
D)Nəticələrin çıxarılması (nəticələrin fərziyyələrlə müqayisəsi və onların təsdiq olunub-olunmaması haqqında nəticənin çıxarılması)
E)Məlumatın müzakirəsi və təşkili (məlumatın müzakirəsi, təsnifi, əlaqələndirilməsi)
1. Özünütərbiyə hansı məqsədlə başlayır?
A)kollektiv fəaliyyətdə yaxından iştirak etmək məqsədilə
B)başqalarının hərəkət və davranışına müsbət təsir etmək məqsədilə
C)obyektin öz hərəkətlərini arzu olunan motiv kimi dərk etməsi məqsədilə
D)başqalarının hərəkət və davranışına müsbət təsir etmək məqsədilə
2. Fasilitasiya prosesinin xüsusiyyəti nədir?
A)Dərsdə məlumatı fasilitator yox, qrup çatdırır.
B)Müəllim bələdçi rolunu yerinə yetirir.
C)Səmərəli yönəltmə prosesidir.
D)Qrupda diskussiyanın təşkili.
A)Şagirdlərin əvəzinə fikirləri izah eməyə icazə verilmir.
B)Müəllim və şagirdlərin birgə əməkdaşlığına əsaslanır
C)Şagirdlərin sərbəst şəkildə fikir bildirməsinə şərait yaradılmır
D)Şagirdlərdə öyrənməyə stimul və motivasiya yaradılmasına xidmət edir
E)Şagirdlərdə öz fəaliyyətlərini planlaşdırmaq və təşkil etmək bacarıqları formalaşdırır.
A)Təhsilin hər bir pilləsi üzrə təlim nəticələri və məzmun standartlarını, tədris fənlərini, həftəlik dərs və dərsdənkənar məşğələ saatlarının miqdarını, pedaqoji prosesin təşkili, təlim nəticələrinin qiymətləndirilməsi və monitorinqinin aparılması sistemini özündə əks etdirən dövlət sənədi;
B)Təhsil qanunu, Qiymətləndirmə Konsepsiyası
C)Təhsil sahəsində innovasiyalar, orijinal təhsil və fənn proqramları, təlim metodları sistemi, təhsil modulları, təhsil layihələri
D)Şagirdlərin bilik, bacarıq və vərdiş səviyyəsi
E)Təhsilin inkişafına sərmayə qoyuluşu
5. Tərbiyə texnologiyası dedikdə nə nəzərdə tutulur?
A)Nisbi, sabit və müntəzəm olaraq ümumiləşən münasibətlərin məqsədyönlü formalaşdırılması üçün əməliyyatlar kompleksi
B)Pedaqoqların və ya psixoloqların uşağın məktəbə hazırlığını diaqnostlaşdırmasıdır
C)Təlim və təhsil-tərbiyə texnologiyası ilə əlaqədardır.
D)Bilik, bacarıq və vərdişləri formalaşdırmaq üçün əməliyyatlar kompleksi
E)Şagirdlərdə bilik, bacarıq və vərdişlərin məqsədyönlü, planlı formalaşdırılması prosesidir
6. "Şagirdyönümlülük" dedikdə kurikulumda nə nəzərdə tutulur?
A)Təlim naliyyətlərinin nəticələr formasında müəyyən edilməsidir
B)Təhsilalanın həyati bacarıqlarını inkişaf etdirməklə onlarda milli və bəşəri dəyərlərin formalaşdırılmasıdır.
C)Təhsil sahəsində fəaliyyətlərin təhsilalanın mənafeyinə, maraq və tələbatlarının ödənilməsinə, istedad və qabiliyyətlərinin, potensial imkanlarının inkişafına xidmət etməsidir.
D)Fərdin, cəmiyyətin və dövlətin dəyişən ehtiyac və tələbatlarının nəzərə alınmasıdır.
E)Təhsilin məzmun komponentlərinin bir-biri ilə sistemli şəkildə əlaqələndirilməsidir.
A)Tədqiqat sualını tərtib etmək üçün dərslikdəki tapşırıqlara diqqət yetirilməlidir
B)Bu sualı tərtib etmək üçün müəllim əvvəlcə dərsin əvvəlində olan motivasiyanın müəyyən etməlidir;
C)Bu sualı tərtib etmək üçün müəllim əvvəlcə dərsin qiymətləndirmə standartlarını müəyyən etməlidir;
D)Bu sualı tərtib etmək üçün müəllim əvvəlcə dərsin elmi-metodiki tərəflərini müəyyən etməlidir;
E)Tədqiqat sualının cavabı ilə dərsin sonunda nəzərdə tutduğu təlim nəticəsinin uyğunluğunu nəzərdən keçirməlidir.
1.Tədqiqatın aparılması (fərziyyələri yoxlamaq üçün tapşırıqları həll etmə prosesində məlumatların, faktların axtarılması və toplanması)
2.Öyrənilən mövzuların sorğusu (frontal və fərdi sorğu)
3.Nəticələrin çıxarılması (nəticələrin fərziyyələrlə müqayisəsi və onların təsdiq olunub-olunmaması haqqında nəticənin çıxarılması)
4.Aydın olmayan məsələlərin açıqlanması və dəqiqləşdirilməsi
5.Məlumatın müzakirəsi və təşkili (məlumatın müzakirəsi, təsnifi, əlaqələndirilməsi)
6.Yeni dərsin möhkəmləndirilməsi üçün sual və tapşırıqlar
7.Reproduktiv (təkraredici) tətbiq etmə
8.Produktiv (yaradıcı) tətbiq etmə
A)1, 2, 4, 8
B)2, 5, 7, 8
C)1, 3, 5, 8
D)3, 5, 7, 4
E)2, 4, 6, 7
A)Məsələ haqqında mühüm qərarlar çıxar-maq; mübahisələri və ya fikir müxtəliflikləri-ni həll etmək.
B)Həm şifahi,həm də fiziki obyekt ola bilən unikal original (ilkin) məhsulun yaradılması.
C)İzah etmək, öz sözləri ilə təsvir etmək, də-yişmək.
D)Yadda saxlamaq, xatırlamaq, tanımaq, işa-rə etmək.
E)Problemi həll etmək, nəticələr əldə etmək üçün informasiyaları tətbiq etmək.
10Fənn kurikulumunda kollektivlə, qrupla,cütlərlə və fərdlərlə aparılan işin məzmunu arasındakı uyğunluğu tapın:
1 - kollektivlə iş
2- qrupla iş
3 - cütlərlə iş
4 - fərdlərlə iş
a - şagirdlər hər hansı problem üzərində kollektiv müzakirə və fikir mübadiləsi aparılır
b - hər problem ilə bağlı şagirdin fərdi düşüncəsi öyrənilir, onlar bəzən müstəqil işə cəlb edilirlər
c - şagirdlər eyni bir məsələyə müxtəlif baxış və yanaşmaların olması barədə təsəvvürə yiyələnirlər
d - bir-birini daha yaxşı başa düşməyə, məsuliyyətlərini dərk etməyə imkan yaranır
A)1 - c; 2 - a; 3 - d; 4 - d
B)1 - a; 2 - c; 3 - b; 4- d
C)1 - b; 2 - c; 3 - b; 4 - a
D)1 - a; 2 - c; 3- d; 4 - b
E)1 - d; 2 - b; 3 - a; 4 - c
11. Aşağıdakı fikirlərdən hansı doğru deyil?
A)Bütün fənlər üzrə təhsilin müxtəlif pillələrində inteqrasiyaya eyni dərəcədə əhəmiyyət verilməlidir.
B)Fərqli inteqrasiya modelləri müxtəlif nəticəyə gətirib çıxarır.
C)Fənləri hansı model üzrə inteqrasiya etmək haqqında dərindən düşünmək və düzgün qərarlar qəbul etmək lazımdır
D)İnteqrasiyada ifrata varmaq, fənlə bağlı mühüm bilik və bacarıqların tədrisindən yayındıra bilər.
E)Şaquli inteqrasiya həm də siniflərarası inteqrasiya adlanır.
A)Artıq başa çatmış prosesin şüurda inikasıdır
B)Dərsdə əldə edilmiş bilik, bacarıq və vərdişlərin möhkəmləndirilməsi məqsədini güdən sərbəst iş formasıdır.
C)İnsan təfəkkürünü hərəkətə gətirən və şagirdlərin idrak fəallığına təkan verən prosesdir
D)Bu zaman yeni faktların öyrənilməsi və bu suallara cavabların tapılması gedişində düşünmək və yeni bilgiləri kəşf etmək üçün münasib şərait yaranır.
E)Bu mərhələdə iştirakçılar tədqiqatın gedişində əldə etdikləri tapıntıların, yeni informasiyasının mübadiləsini aparırlar.
A)Tədqiqat sualı təlim məqsədinə əsasən müəyyənləşdirilməli və dərsin məqsədinə yönəlməlidir;
B)Tətqiqat sualının qoyulması zamanı yaradıcılıq və tədqiqat imkanının olması nəzərə alınmalıdır
C)motivasiyanı rəmzi ( simvolik) materiallarla qurmaq olar. (rəsm.ş foto, vidio, musiqi, ədəbi əsərdən parça, əşya, rəvayət, tapmaca, şeir, qrafik vəs );
D)Motivasiya qismində istifadə olunan materialın xüsusiyyətləri cəlbedici, qeyri-adi, müəmmalı, gözlənilməz olmalıdır.
E)Biliyi möhkəmləndirir, onun praktiki əhəmiyyətini uşağa açıb göstərir.
14.Tərbiyyənin bu qabiliyyətində müəllim sakit, şagirdləri kobudcasına sıxışdırmadan, məcbur etmədən və hədələmədən öz tələbini irəli sürməsi və ona nail olmasından gedir. Bu tərbiyyənin hansı qabiliyyətinə aiddir?
A)Perspektiv qabiliyyət
B)Təşkilatçılıq qabiliyyəti
C)Avtoritar qabiliyyət
D)Kommunikativ qabiliyyət
E)Suqqestik qabiliyyət
15. Taksonomiya haqqında fikirlərdən biri səhvdir:
A)hadisə və proseslərin qarşılıqlı əlaqə əsasında təsnifatını sistemləşdirilməsini bildirir
B)varlığın mürəkkəb quruluşlu sahələrinin sinif və qruplar üzrə paylanması haqqında nəzəriyyədir
C)yuxarı mərhələ aşağıdakı mərhələlərin bütün xüsusiyyətlərini daşıyır
D)nəyi? öyrətmək, necə? öyrətmək və necə? qiymətləndirmək kimi sualları sistemli şəkildə cavablandırmağa imkan verir
E)şagirdlərin fiziki və praktiki bacarıqları, bir tapşırığı yerinə yetirmə bacarıqları və.s kimi hərəkət növləri başa düşülür
A)Təlimin gedişində irəli sürülən tədris və pratik vəzifələrlə şagirdlərin mövcud bilik, bacarıq və zehni inkişafının səviyyəsi arasında olan ziddiyyətlərlə bağlıdır
B)Uşağın şüurunda və ya davranışında kök salmış zərərli əlamətlərin ləğvi, onların əvəzində ictimai əhəmiyyət kəsb edən keyfiyyətlərin uşaqlara aşılanması ilə bağlıdır
C)İnsanın öz mövqeyini düzgün müəyyən etməsi və mənfi keyfiyyətlərini aradan qaldırmaq istəməsi ilə bağlıdır
D)Xaricdən şagirdə göstərilən təsirlə bağlı olan prosesdir
E)Daxili və xarici ziddiyətlərlə bağlıdır.
A)Nisbi, sabit və müntəzəm olaraq ümumiləşən münasibətlərin məqsədyönlü formalaşdırılması üçün əməliyyatlar kompleksi
B)Təlim və təhsil-tərbiyə texnologiyası ilə əlaqədardır.
C)Şagirdlərdə bilik, bacarıq və vərdişlərin məqsədyönlü, planlı formalaşdırılması prosesisidir
D)Bilik, bacarıq və vərdişləri formalaşdırmaq üçün əməliyyatlar kompleksi
E)Pedaqoqların və ya psixoloqların uşağın məktəbə hazırlığını diaqnostlaşdırmasıdır
A)Qrupların işini müəyyən etmək və ona nəzarət etmək
B)İşin yerinə yetirilməsi üçün dəqiq vaxt müəyyən etmək
C)Qiymətləndirmə meyarlarını şagirdlərin diqqətinə çatdırmaq.
D)Qrup üzvlərinin suallarına cavab vermək.
E)Müəllim tərəfindən qruplarda vəzifələri bölmək, lideri təyin etmək.
1. Tədqiqatın aparılması (fərziyyələri yoxlamaq üçün tapşırıqları həll etmə prosesində məlumatların, faktların axtarılması və toplanılması)
2. Öyrənilən mövzuların sorğusu (frontal və fərdi sorğu)
3. Nəticələrin çıxarılması (nəticələrin fərziyyələrlə müqayisəsi və onların təsdiq olunub-olunmaması haqqında nəticənin çıxarılması)
4. Aydın olmayan məsələlərin açıqlanması və dəqiqləşdirilməsi
5. Məlumatın müzakirəsi və təşkili (məlumatın müzakirəsi, təsnifi, əlaqələndirilməsi)
6. Yeni dərsin möhkəmləndirilməsi üçün sual və tapşırıqlar
7. Reproduktiv (təkraredici) tətbiq etmə
8. Produktiv (yaradıcı) tətbiq etmə
A)1, 3, 5, 8
B)3, 5, 7, 8
C)1, 2, 6, 8
D)2, 4, 6, 7
E)3, 5, 7, 4
A)Məlumatların mübadiləsi, fikir mübadiləsinin təşkili
B)Tədqiqatın aparılması (fərziyyələri yoxlamaq üçün tapşırıqları həll etmə prosesində məlumatların, faktların axtarılması və toplanılması)
C)Aydın o
olmayan məsələlərin açıqlanması və izahı
D)Nəticələrin çıxarılması (nəticələrin fərziyyələrlə müqayisəsi və onların təsdiq olunub-olunmaması haqqında nəticənin çıxarılması)
E)Məlumatın müzakirəsi və təşkili (məlumatın müzakirəsi, təsnifi, əlaqələndirilməsi)
Müəllimlər üçün çox faydalı testlərdir.
YanıtlaSilŞərh yazdığınız üçün təşəkkürlər
Sil