CƏHƏTİNİZİ BİZİMLƏ MÜƏYYƏN EDİN , TƏHSİLƏ AİD REKLAM BLOGU VƏ ONLAYN KİTABLAR , DƏRSLİKLƏR , KURİKULUM TESTLƏRİ , MƏNTİQ TESTLƏRİ , İNFOMATİKA TESTLƏRİ , ABİTURİENT , blogreklamedu , HAZIRLIQ KURSLARI , 2017-2023

Reklam

SON YAZILAR

Post Top Ad

KURİKULUM VƏ METODİKA TESTLƏRİ - CAVABLI TESTLƏR

KURİKULUM VƏ METODİKA TESTLƏRİ - CAVABLI TESTLƏR .

YÜKLƏMƏK ÜÇÜN ŞƏKİLƏ KLİK EDİN :

DİGƏR KURİKULUM TESTLƏRİ - Cavablı1) "Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu neçənci ildə qüvvəyə minib?A) 1998 B)1999 C) 2002 Ç) 2008 D) 2009

2) "Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu neçə maddədən ibarətdir?A) 47 B) 50 C) 40 Ç) 58 D) 38
3) Məzmun standartının quruluşu hansıdır?A) Bilik Fəaliyyət VərdişB) Bacarıq VərdişC) Bilik FəaliyyətÇ) Heç biriD) Fəaliyyət Vərdiş
4) "Kurikulum” sözünün lüğəti mənası deməkdir:A) sənəd, məcmuəB) fənn, təhsilC) Konsepsiya, əmrÇ) yol, istiqamətD) Təhsil pilləsi, təhsil proqramları
5) Biliyin növləri hansıdır?A) Təlim. Bacarıq. Vərdiş.B) Məntiqi. Yaradıcı. Tənqidi.C) Motivasiya. İnteqrasiya. KaruselÇ) Deklarativ. Prosedural. KontekstualD) Hamı.
6) BİBÖ abveturası nə bildirir?A) Bilmək İstəyirəm. Bildim. Öyrəndim.B) Bilmirəm. İstəyirəm bilim. Öyrənərdim.C) Bilmədiklərim.İstəyirəm bilim. Öyrənərdim.Ç) Bilik. İstiqamət. Bilmədiklərim. Öyrəndiklərim.D) Bilirəm. İstəyirəm bilim. Öyrəndim.
7) Blumun Taksonomiyası nəzəriyyəsinə görə dərketmənin Səviyyələri hansıdır?A) 1)Bilik 2)Qavrama 3)Tətbiq 4) Təhlil 5)Sintez 6) QiymətləndirməB) 1)Bilik 2)Tətbiq 3)Təhlil 4)Qiymətləndirmə 5)SintezC) 1)Bilik 2)Təhlil 3)Sintez 4)Tətbiq 2) QiymətləndirməÇ) 1)Bilik 2)Qavrama 6) QiymətləndirməD) 1)Bilik 2)Tətbiq 3)Qavrama 4) Təhlil 5)Sintez 6) Qiymətləndirmə
8) Fəal təlim nəyə əsaslanır?A) Təfəkkürün inkişafına. Təfəkkürün müstəqillik və sərbəstliyinə. Əməkdaşlığa.B) Biliklərin yaradıcı tətbiqinə. Şagirdin fəal dərketmə mövqeyinə. Problemli şəraitin yaranmasına.C) Biliklərin müstəqil əldə edilməsi üçün şəraitin yaradılmasına.Ç) Heç birinə.D) Hamısına.9)Təhsil sahəsində dövlət siyasətinin əsas prinsipləri hansılardır?A) Humanistlik. Demokratlik. Millilik və dünyavilik. Humanistlik. İnteqrasiya.B) Humanistlik. Demokratlik. Bərabərlik. Millilik və dünyavilik. Keyfiyyətlilik. Səmərəlik. Daimilik. Varislik. Liberallaşma. İnteqrasiyaC) Demokratlik. Bərabərlik. Millilik və dünyavilik. Keyfiyyətlilik. Humanistlik. İnteqrasiya. Məsuliyyət.Ç) Millilik və dünyavilik. Keyfiyyətlilik. Səmərəlik. Daimilik. Varislik. Liberallaşma. İnteqrasiya. KurikulumD) Humanistlik. Millilik və dünyavilik. Keyfiyyətlilik. Səmərəlik. Daimilik. İnteqrasiya. Kurikulum. İnteqrasiya.
10) Təhsilalma Formasi deyil?[b]A) Sərbəst B) Əyani C) Qiyabi Ç) Özəl D) Məsafəil

Cavablar: 1.D 2.A 3.C 4.Ç 5.Ç 6.D 7.A 8.D 9.B 10.Ç

1. Təhsil islahatı neçənci illəri əhatə edir?
a) 1999—2007 b) 2001—2011d) 1999—2013c) 1999—2009
2. Kurrikulum nədir?a) Təlimin təşkilinə qoyulan tələblər və qiymətləndirmə nümunələri toplusub) Təlim prosesi ilə bağlı bütün fəaliyyətlərin səmərəli təşkilinə, məqsədyönlü və ardıcıl həyata keçirilməsinə imkan yaradan konseptual sənəd.c) Dərs nümunələri, qiymətləndirmə nümunələri və müəllimlər üçün digər metodik göstərişlər toplusud) Təlim metodu, forma və vasitələrin məcmusu
3. Milli Kurrikulum hazırlanarkən aşağıda göstərilən prinsiplərin hansı nəzərə alınmamışdır?
a) tələbyönümlükb) nəticəyönümlükc) subyektivlikd) şəxsiyyətyönümlük
4. İbtidai təhsil pilləsi üçün neçə fənn kurrikulumu hazırlanıb?a) 10 b) 9c) 11 d) 12
5. Kurrikulumlarda fənnin məzmunu necə verilmişdir?a) bacarıqlar şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasındab) qimətləndirmə standartları şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasındac) biliklər şəklində ifadə edilən təlim nəticələri — standartlar formasındad) oyun və fəaliyyət şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasında
6. Kurrikulumda məzmun standartı nədir?a. şagirdlərin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək üçün konkret ölçülərdir.b. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin və müəllimlərin bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidirc. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidird. yalnız şagird fəaliyyətinin mərhələlərini əhatə edir
7. Aşağıdakı ifadələrdən hansılar alt-standartlara aid deyil?a. əsas standartın tərkib hissəsi olub ona xidmət edirb. təlimin müxtəlif mərhələləri üzrə şagirdlərin inkişafını izləməyə imkan verirc. təlim prosesinin planlaşdırılması və qurulmasını istiqamətləndirird. təhsil pillələri üzrə dəyişməz qalır
8. 4.1.4. Ədədin kəmiyyətin göstəricisi olduğunu başa düşdüyünü nümayiş etdirir. Bu standart hansı bilik və fəaliyyət növünə aiddir?a) deklorativ bilik bilik – idraki fəaliyyət b) kontekstual bilik – psixomator fəaliyyətc) prosedural bilik – idraki fəaliyyət d) deklorativ və kontekstual bilik
9. Təlim strategiyaları seçilərkən aşağıdakıların hansı nəzərə alınmır?a) Qiymətləndirmə standartları b) Fənnin məqsədləri c) Valideynin arzusud) Fənnin məqsəd və vəzifələri
10. Fənn kurrikulumlarında təlim strategiyalarına nə daxil deyil?a) Fənnin təliminə verilən əsas tələblərb) Təlimin təşkilində istifadə olunan forma və üsullarc) Fənn üzrə təlimin planlaşdırılmasıd) Kurrikulum islahatının mərhələləri
11. Təlim üsullarını seçin1. Müzakirə 2. Qeyri —standart dərs 3. Beyin həmləsi 4. Kiçik qruplarla iş 5. Venn diaqramı 6. Debatlar7. Dərs oyuna) 1,3,5,6 b)1, 2,4,6 c) 1, 4,5, 7 d) 3,4,5,6
12) Təhsildə qiymətləndirmə nədir?a) təhsil prosesində şagird nailiyyətlərinin beynəlxalq tələblərə uyğun müvafiq rəqəmlərlə ölçülməsib) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun obyektiv, etibarlı vasitələrlə ölçülməsidir.c) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun müəllimin seçdiyi kriteriyalarla ölçməsi.d) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun yalnız testlərlə ölçülməsidir
13. Hansı məktəbdaxili qiymətləndirmənin növlərinə aid deyil?a) diaqnostik qiymətləndirmə b) formativ qiymətləndirməc) summativ qiymətləndirmə d) milli qiymətləndirmə
14. Summatıv qiymətləndirmə nə vaxt aparılmır?a) yarımilin sonunda b) dərs ilinin əvvəlindəc) ayın sonunda d) bölmə başa çatdıqda
15. Qiymətləndirmə standartları nədir?a. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin və müəllimlərin nailiyyət səviyyəsinə qoyulan tələb.b. tədris ilinin sonunda şagirdlərin nailiyyət səviyyəsinə və məktəbin fəaliyyətinə qoyulan dövlət tələbidir.c. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin nailiyyət səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir.d. Şagird və müəllimlərin bilik və bacarıqlarına qoyulan tələb
16. Qiymətləndirmə standartları sxem üzrə neçə səviyyədə hazırlanır?a) 3 b) 5 c) 4 d) 2
17. Tədris prosesinin sonunda bütün səviyyələr üzrə sualların bölgüsü necə olmalıdır?
a) 1-ci səviyyə üzrə suallar 20%2-ci səviyyə üzrə suallar 30%3-cü səviyyə üzrə suallar 30%4-cü səviyyə üzrə suallar 20%
b) 1-ci səviyyə üzrə suallar 20%2-ci səviyyə üzrə suallar 20%3-cü səviyyə üzrə suallar 30%4-cü səviyyə üzrə suallar 20%5-ci səviyyə üzrə suallar 10%
c) 1-ci səviyyə üzrə suallar 30%2-ci səviyyə üzrə suallar 30%3-cü səviyyə üzrə suallar 30%4-cü səviyyə üzrə suallar 10%
d) 1-ci səviyyə üzrə suallar 30%2-ci səviyyə üzrə suallar 20%3-cü səviyyə üzrə suallar 30%4-cü səviyyə üzrə suallar 20%
18. Qeyd olunan bəndlərdən hansı qiymətləndirmə standartıdır?a) 3.4.1.Q1.Borc analayışını izah etməyi bacarır.b) 3.4.1. Mənəvi borc (böyüklərə hörmət, kiçiklərə və xəstələrə qayğı) haqqında təsəvvürlərini ifadə edir.c) 3.3.2. Dinlər haqqında ilkin təsəv¬vürlərini sadə şəkildə izah edir.d) 3.2.2. Mənəviyyata zidd xüsu¬¬siyyətlərə(yalançılıq, paxıllıq, xəbərçilik) münasibət bildirir.
19. Test nümunələri nəyin əsasında hazırlanır?a) Əsas standartların b) Qiymətləndirmə standartlarının c) Alt standartlarınd) Əsas və alt standartların
20. "Beyin həmləsi” nədir?a) İş üsulu b) Dərs forması c) Təlim üsulu d) Dərs nümunəsi1 — d2 – b3 – c4 – c5 – a6 – c7 – d8 – a9 – c10 – d11 – a12 – b13 — d14 – b15 – c16 – c17 – a18 – a19 – b20 – c

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Reklam

Pages